Éden Hote 3 - Ő lesz Hódi Pamela műsorvezetőtársa

Egyik meglepődésből esünk a másikba. Először megtudtuk, hogy az Éden Hotel 3 kísérőműsorát Hódi Pamela fogja vezetni a SuperTV2-n, most pedig az is kiderült, ki lesz a partnere.
Hódi Pamela nem egyedül fogja vezetni az Éden Hotel kísérő műsorát, az Éden éjjelt. Mint megtudtuk, a műsorban a társa Cinthya Dictator lesz. A két háziasszony már gőzerővel készül hétfőn induló műsorára. Kettejük közül Hódi Pamelának van némi tapasztalata műsorvezetés terén, hiszen a FEM3 reggeli műsorában már kipróbálhatta magát ebben a szerepben. „Nagyon büszke vagyok arra, hogy a casting után a műsorkészítők úgy döntöttek, bizalmat szavaznak nekem. Noha a FEM3 Caféban már kipróbáltam magam élő műsorban, azért az mégis más volt, hiszen mellettem volt Váczi Gergő, akire mindig számíthattam. Most lesz az első alkalom, hogy önállóan vezetek élő műsor. Nagyon várom már a jövő hetet!” – mondta izgatottan Hódi Pamela. Cynthia Dictator, aki pedig most próbálja ki magát először élő műsorban, azt ígéri az Éden éjjelben sem lesznek számára tabuk. „Az emberek úgy ismertek meg, mint egy extrém személyiséget, aki számára nem léteznek gátak és tabuk. Ezt az Éden éjjelben is kamatoztatni fogom. Mindent megkérdezek majd, ami a nézőket érdekli.”