Éden Hotel 3 - Meglepő dolog történt Geri kiesése után

Ráfordult a célegyenesre az Éden Hotel, és hamarosan kiderül, melyik lesz az a pár, aki túlélt mindent, ami a luxus-Survivorben megtörténhet. A játék egyik utolsó távozója pedig Geri volt, aki bár kevés időt töltött az Éden Hotelben, így is életre szóló emlékekkel távozott. bár nem vitte el a Berki Krisztián zsebéből előrángatott 20 millió forintot, mégis nagyon fontos dologgal gazdagodott. Sőt Laura még az érzelmeit is felkorbácsolta, pedig beköltözése előtt leszögezte, ő bizony nem fog szerelembe esni az Éden Hotelben. Ó, hányszor hallottuk már ezt a kijelentést! „Laurával először csak egy szimpla csóknak indult. Majd másnap reggel folytatódott a kis románcunk, amin én is meglepődtem. Talán akkor döbbentem rá, hogy nekem érzésem vannak felé, mikor kiestem. Aznap éjjel csak forgolódtam az üres hotelben, és akkor tudatosult bennem, hogy hiányzik” – mesélte meglepő romantikus élményét a srác, akinek a legszebb Éden Hotel-es élménye mégsem Laurához kötődik. „A második napon Tinával egy gyönyörű randira mentünk, ami legcsodálatosabb élményem volt, nemcsak a játékon belül, ha nem az eddigi életemben is” – tudtuk meg Geritől.