Éden Hotel 3 - Erre költi nyereményét a győztes

Péntek este valaki vagy valakik milliókkal a zsebükben távoznak az Éden Hotelből. Mi pedig már az is tudjuk, hogyan tervez a pénzzel a játék győztese.
Az Éden Hotel négy finalistája elárulta, hogy mit kezdenének a 20 milliós fődíjjal.

Barbara: „A műsor jó irányba változtatta meg a személyiségemet: az Éden Hotel óta képes vagyok egyedül is ellenni, és nem vágyom a nonstop bulizásra. A nyeremény nagyon csábító, ha én győznék, lakást vennék, hogy új életet kezdjünk a szerelmemmel, akivel másfél éve vagyunk együtt”.

Laura: „Életre szóló élményt szereztem a műsorral. Azelőtt soha nem utaztam repülőn, és az óceánt sem láttam még. Ha nyerek, anyukámat szeretném támogatni és a modellkarrieremet tovább építeni. A játékostársak közül nem szereztem barátokat, nem hiszem, hogy bárkivel is tartani fogom a kapcsolatot”.

 Peti: „Az Éden Hotelben való részvétellel az volt a célom, hogy az elsőtől az utolsó napig eljussak, és megismerjék a nevemet, amit majd DJ-ként tovább tudok kamatoztatni. A nyereményt szintén a zenei karrierem építésére fordítanám”.

 Loki: „A jövőbeni terveimet illetően pszichológiát szeretnék tanulni és jogosítványt szerezni. Ha nyernék, az biztos, hogy a 80 százalékát édesanyámnak adnám, és felújítanám a házunkat, amiben már csak ketten élünk. Ő pedagógus, így minden forintnak helye lenne".