Éden Hotel 3 - Patrik elvette az eszemet


Adrienn távozott az Éden Hotelből, 55 napot töltött a játékban. A kezdő csapat tagja utólag úgy látja, nem jól taktikázott, túlságosan elszédítette Patrik, emiatt nem foglalkozott eleget a játékkal."Nagyon jó szövetségesek voltunk Gáborral, biztos voltam benne, hogy ha mögé állok, ott lesz a helyem a párválasztó ceremónia után. Mariann mindenképp engem akart kiejteni, mivel védettséggel rendelkezett, bárhova álltam volna, akkor is hazavezet az utam Pestre" - fejtegette. A két játékos eleinte jóban volt, később romlott meg a viszonyuk. "Mikor sikerült visszajönnie, a kapcsolatunk teljesen megváltozott. Kezdő játékosként voltam bent, lehet, ez sem tetszett neki. Mindenki kiesett a kezdők közül, én voltam az egyetlen, aki bent volt, és nyilván ellenfélként nézett rám. Jobban kellett volna taktikáznom". Elvette Patrik az eszemet, a játékra kellett volna jobban koncentrálnom.