Éden Hotel 3 - Apolkát sokkolta Peti őszintesége

Az eddigi legtöbb meglepetést tartogató párválasztó ceremóniának lehettünk szemtanúi pénteken. Peti ugyanis úgy döntött, eddigi párját, Apolkát küldi haza, és ezt egy megindító - és még Berki szemébe is könnyeket csaló - monológ után tette meg. Az Éden Hotel legutóbbi kiesője, a visszafogott Apolka a Mokkában beszélt arról, hogy élte meg a történteket.
"A döntésről tudtam, mert ez egy előre megtervezett dolog volt, tehát azzal tisztában voltam, hogy ez valószínűleg így fog alakulni. Viszont arra nem számítottam, hogy ennyire drámai lesz a kiesésem, úgyhogy nagyon megindító és megrázó volt végighallgatni Peti monológját. Erre konkrétan nem számítottam, ez ott nekem kicsit sokkoló volt. Hogy ennyire őszintén és közvetlenül elmondta, hogy ő hogy érez. Nagyon megrázó volt" - mesélte Apolka, aki azt is elárulta, hogy beteg édesanyja állapota bélyegezte meg leginkább a kinti hangulatát, de szerencsére ma már minden rendben van.
A lány egyébként pozitív élményekkel tért haza, önismereti tréningnek fogta fel a játékot, és úgy érzi, nem tett olyat, amiért szégyenkeznie kellene.