Éden Hotel 3 - Az Éden Hotel nem az igazságról szólt: a játékosok mesélnek

A húszmilliós fődíjat Loki és Barbara vitte haza – bár sokan nem hittek szövetségükben, végül kiállták a hűségpróbát, és megfelezték a nyereményt. A pénznek mindkét játékosnál megvan a helye, jó kapcsolatuk pedig a játék végeztével is megmaradt. Apolka inkább Petinek drukkolt, Marianna pedig továbbra is a képernyőn maradna. A játékosok az Origónak meséltek. Miután tízmillió forintot nyert az Éden Hotel-ben, néhány cikk arról szólt, hogy pszichológiát szeretne tanulni a pénzből, mások pedig arról írtak, hogy a teljes összeget odaajándékozta az édesanyjának. Loki kérdésünkre elmondta, hogy mindkét nyilatkozata igaz. "Valóban szeretnék majd tanulni, de a teljes nyereményt édesanyámnak adom, egész életemben támogatott, és ennél többet is adnék neki, ha tudnék." Barbarának édesapám emlékére tettem ígéretet, és ilyet az ember nem szeg meg. Úgyhogy biztos voltam benne, hogy kitartok. Ha nem Barbara lett volna a párom, akkor máshogy alakult volna a történet. Úgy gondolom, megérdemeltük a nyereményt, de Petinek is jó esélyei voltak."
"Barbarával barátok lettünk. Bár nem beszélünk mindennap, azért tudjuk, hogy mi történik a másikkal, még a párjával is találkoztam. Szóval nem szakadt meg a kapcsolat köztünk a játék végeztével, máig jóban vagyunk" - mesélte. Senkitől nem vált el haraggal.
Barbara nehezen nyílik meg idegenek előtt, de Lokival már kezdetben megtalálták a közös hangot. "Sokan átvertek már az életem során, ezért óvatos vagyok új kapcsolatok kialakításkor, de Lokival olyan bizalmi viszonyt sikerült kialakítanunk, hogy nem kételkedtem benne. Nem tudtam volna tükörbe nézni, ha elejtem a gömböt. És abban is biztos voltam, hogy Loki kitart, ő sem fog cserben hagyni" - mondta. "Nórival és Evelinnel is jóban maradtunk a hazaköltözés után, de azt hiszem, senkitől nem váltam el haraggal. A szerelmemmel a közös jövőre fordítom a nyereményt, lakást vásárolunk belőle. Hogy az ismertség hoz-e lehetőségeket, nem tudom még. Mindenesetre imádok szerepelni, a középpontban lenni, úgyhogy állok elébe az új kihívásoknak. A kiutazás előtt pár hónappal felhagytam a felnőtt filmezéssel, ezt a döntést nem a pénznyeremény miatt hoztam meg."
"A játékban a szerencsefaktor is nagy szerepet játszott. Ha tovább játszottam volna, ugyanannyi esélye lett volna annak, hogy megnyerem, mint annak, hogy valamilyen váratlan kiszavazás által kiesem" - fejtegette esélyeit Apolka.
Az eredményen nem lepődött meg, úgy véli, a két legmeghatározóbb játékmester állt a döntőben. "Peti játékstílusát sokan nem preferálták, antipatikussá vált a játékosok számára, így az, hogy Loki mellé többen álltak, nem volt meglepő. Mivel Peti került hozzám legközelebb a játék során, én neki drukkoltam."
"Loki viselkedése a bulik során sokszor polgárpukkasztó volt, de ő választotta a legjobb taktikát, mert ő volt az, aki a leginkább tudott integrálódni a játékba. Barbi is ügyesen játszott, szimpatikus volt. Mindketten megérdemlik a nyereményt, de taktika szempontjából számomra a legszimpatikusabb Gyula volt" - részletezte.
Mint elmondta, az Éden Hotel élmény és lehetőség volt arra, hogy tapasztaljon, és belelásson a műsorkészítés világába, amiről épp tanul. "Ha egy más időszakomban jött volna a lehetőség, valószínűleg nem így alakult volna a kiesésem, viszont hiszek abban, hogy ennek így kellett történnie, úgyhogy nem gondolkodom azon, hogy újra elmennék-e, vagy mit csinálnék másként.”  Mariann szívesen visszatérne a képernyőre, örömmel vezetne tévéműsort, vagy esetleg szerepelne sorozatban, szórakoztató jellegű műsorban is kipróbálná magát. "Ez a játék nem az igazságról és nem az igazságosságról szólt, ugyanakkor kétségtelen, hogy Lokiék megérdemelték a győzelmet. Mindkét finalista fiú megérdemelten jutott a döntőbe. Mivel Peti hozzám közelebb állt, ugyanis a játék zöme alatt ő volt a párom, ezért inkább neki drukkoltam”- mesélte.
"Mivel nagyon megterhelő volt ennyi ideig a játékban lenni, távol a családomtól és barátaimtól, mindenféle kommunikáció nélkül, ezért
nem tartom valószínűnek, hogy ismét részt vennék hasonlóan hosszú játékban a világ túlsó felén."