Éden Hotel 3 - Nem értik az Éden Hotel lényegét, lejáratják magukat

Egyre kevesebben vannak játékban a TV2 realityjében, hamarosan eldől, mi lesz a húszmillió forintos fődíj sorsa. Noha az Éden Hotel alapvetően taktikai játék, a korábbi szériák szereplői szerint ez aligha lelhető fel a harmadik évadban. A Costa Rica-i játékosok folyton megalázzák egymást, hülyének nézik a többieket, és nem szórakoztatóak, így általában unalmasak lesznek az esti összefoglalók, mesélték az Origónak a korábbi szériák játékosai: Aliz, Ádám, Norbi és Krisztián.
"Folyton hasonlítgatják egymáshoz a szériákat, én az elsőben voltam, amit összevetettek a másodikkal, most meg a harmadikkal, de szerintem az első volt az igazi, és ha lesz négyes, ötös, azok sem tudnak majd jobbak lenni. Remek volt a miénk, jól voltak kiválasztva az emberek, teljesen különböző karakterek kerültek be a játékba. Most szinte mindenki ugyanolyan. El vagyok keseredve teljesen, mikor végignézem az idei játékosállományt" - fejtegette Ádám, az első széria stratégája, aki azt tartja a legrosszabbnak, hogy semmibe veszik egymást a játékosok.
"Többször láttam olyan jelenetet, hogy valaki egyértelműen hülyének nézi a többieket, ők egy ideig foglalkoznak is vele, aztán túllépnek rajta. Szokták mondani, hogy nekünk könnyű volt, mert még nem ismertük a szabályokat, nem értettük a játék lényegét, de szerintem meg épp nekik könnyű, hiszen pontosan tudják, miről van szó, és hogy ezt ésszel kell játszani. Mégse használják az eszüket. Nálunk a játékosok fele elvérzett volna az első húsz napon" - mesélte. Úgy véli, ebben a szériában bárki bármit megtenne a másik ellen, gátlástalanul bánnak egymással. "Értem én, hogy óriási nyereményről van szó, ez nálunk is így volt, mégis egymásért stresszeltünk a végjátékban, mert annyira összetartottunk. Itt többször látok gerinctelen húzásokat, amik nagyon nem szimpatikusak.
Aliz az első szériában játszott, ott volt az utolsó pillanatig, egy hajszál választotta el a nyereménytől. Mivel szinte csak negatív véleményt olvasott a harmadik évadról, nem kezdte el nézni. "Úgy gondolom, hogy ez az Éden Hotel már nem az, ami korábban volt, teljesen átment Való Világ-ba, ami távol áll tőlem. Általában tévét se nézek, a harmadik széria pedig annyira nem keltette fel az érdeklődésemet, hogy le sem töltöttem a netről. Mind színvonalában, mind a viselkedésben olyan alacsony szintet képvisel, amivel nem tudok mit kezdeni" - mondta el az Origónak. Egy játékos neve maradt meg benne, az pedig Gáboré, aki a nagy botrány miatt lett ismert. A többiekről semmit nem tudok, és azok alapján, amiket olvastam, nem is érdekelnek.
2011-ben szerepelt a Viasat3 képernyőjén, de máig felismerik az utcán, ha kibontja a haját. "Kizárólag akkor tudják, hogy ki vagyok, ha kibontott hajjal mászkálok, ez a védjegyem. Ha kontyban van, a saját anyukám elmegy mellettem az utcán. Mikor elkezdődött a harmadik évad a TV2-n, sokan megtaláltak a Facebookon, máig napi szinten jelölgetnek meg idegenek, de már megtanultam kezelni, nem igazolok vissza mindenkit. Három éve dolgozom egy innovációs cégnél, közgazdászként végeztem, és ezen a területen is helyezkedtem el, eléggé visszavonultam a médiától."
Krisztián a mexikói csapattal játszott, az új szériába kíváncsiságból belenézett, de nem tudja elfogadni azt a stílust, amit a képernyőn lát. "Gonosznak és undorítónak tartom, mikor például Loki bemegy a riportszobába, és azt mondja Orsiról, hogy primitív és buta lány, majd mikor kimegy, játssza vígan a szerelmi szálat. Kell a játékba a taktika és a füllentés, de ők olyan szinten alázzák meg egymást, ami már nézőként nem szimpatikus. Úgy gondolom, nem értik az Éden Hotel lényegét, teljesen lejáratják magukat, átgázolnak a másikon, minden ilyen megnyilvánulásuk bántja a fülemet.
 Úgy gondolja, a casting során orbitális hibát követtek el a tévések, nem érdekesek a karakterek. "Az első két szériában fontos volt, hogy ésszel játsszanak a versenyzők, de úgy tűnik, ennél a válogatásnál most nem volt szempont az IQ. Tíz-tizenkét buta ember került be, akik nem tudnak mit kezdeni egymással, nem beszélgetnek, nem lehet egy rendes adást összevágni a nap eseményeiből."
"A végjáték izgalmasabb, de nem azért, mert annyira drukkolnék valakinek, hanem a kezdetben megjelent pletykák miatt. Kiszivárgott, hogy ki vagy kik nyerik majd, most már csak azért várom a végét, hogy kiderüljön, ez igaz-e. Bárki viszi el a milliókat, lejáratta magát, nekem ez a véleményem. Belenézek néha a műsorba, mert kíváncsi vagyok, hogy mi történik, de ez túl ritkán fordul elő ahhoz, hogy véleményt alkossak a szériáról. Az biztos, hogy érdekes Horváth Éva után egy kétméteres fickót látni műsorvezetőként, de amúgy nem csinálja rosszul, már amennyit láttam belőle,
mesélte a korábbi játékos Norbi. Érdekesnek tartja, hogy az elsőhöz képest mennyit változott a műsor szerkezete és karakterei. "Attól függetlenül, hogy én benne voltam az első szériában Kolumbiában, sokkal jobb bandának tűntünk, még visszanézve is. Bár tudom, ez a műsor pont nem erről szól, hogy mindenki jól jöjjön ki a másikkal, de nekem épp ezért tetszett a miénk. A játék után is előfordult, hogy összefutottunk a többiekkel a városban, jó volt velük beszélgetni." Hatalmas élmény volt az Éden Hotel, utána megtaláltam az utat, elvégeztem egy főiskolát, most van egy nagyon jó állásom, szeptembertől megyek egyetemre. A tanulmányaim alatt folyamatosan hívtak fotózásokra, és nagyon jó zsebpénzem volt arra az időszakra. Sosem vágtam volna bele a modellkedésbe, ha nincs ez a műsor, és nem találkozom Lakatos Márkkal és Nánási Pállal.
Az első évad nyertesét is megkerestük, Kristóf Londonban él, ott dolgozik. Először vállalta, hogy megosztja véleményét, majd meggondolta magát, inkább nem akar mondani semmit.