Éden Hotel 3 - Éden Hotel stábtagot csalt Cserpes Laurával Berki Krisztián

Bár nagyon tagadta, mégiscsak összejött egy stábtaggal az Éden Hotel forgatásán Berki Krisztián, akivel a műsor forgatása után is kapcsolatban maradt. Bár a lánnyal állítólag a jövőjét tervezgette, arról elfelejtette értesíteni, hogy közben összejött Csepres Laurával, írja a Blikk.
A lapnak a 29 éves lány mesélt erről, aki csak keresztnevét, a Zsuzsát vállalta. Mint mondja, Costa Ricában már az első héten összejöttek Berkivel, és kapcsolatuk a hazaérkezés után is folytatódott.
„Az egész életébe belevont, találkoztam a legjobb barátaival, mindenkinek arról áradozott, hogy én vagyok a megfelelő lány számára, mert hibátlan vagyok, mint ő. Aztán jöttek a cikkek arról, hogy összejött egy stábtaggal Costa Ricában... velem... miközben nyilvánosan megtagadott, velem folyamatosan a közös jövőnket tervezgette, hogy milyen lakásba költözünk majd össze. Mi ez, ha nem szerelmes párkapcsolat?"- kesergett a Blikknek a lány. Aztán jött az Instagram fotó Cserpes Laurával. „Azon a bizonyos reggelen is vele ébredtem, együtt készülődtünk. Előttem vette fel a narancssárga felsőt, amelyben a Laurával közös képen feszít alig pár órával később" - mondja a 29 éves Zsuzsa. „Személyesen mentem el hozzá, hogy számon kérjem. Ő csak annyit válaszolt, hogy neki semmi köze Laurához, és ha ismerném, akkor nem kételkednék benne; ehhez képest az Aktívban azt mondta: már jó ideje együtt vannak.